You are reading:
D' Bundle Mania Asia City Kota Kinabalu

D' Bundle Mania Asia City Kota Kinabalu

Posted on: Tuesday, January 3, 2017


bundle mania

D' Bundle Mania Asia City Kota Kinabalu | Semalam aku dengan officemate singgah sekejap ke kedai D' Bundle Mania yang baru beroperasi pada 24 December 2016, bertempat di Asia City Kota Kinabalu. Aku ni sebenarnya bukanlah seorang penggemar pakaian bundle tapi semalam wahh..suka pula aku tengok dress nya. Untuk pengetahuan korang pakaian bundle yang dijual oleh D'Bundle Mania ni adalah pakaian yang dibawa masuk dari negara luar iaitu Australia, Korea, Japan dan USA. No wonder lah comel dan cute dress nya em em..


Selain pakai, D'Bundle Mania juga menjual cadar, langsir dan tuala. Peminat tegar baju-baju bundle tu jangan lupa berkunjung ya. Banyak je baju lawa kalau korang tahu pilih yang mana, kadang yang tak cantik dipandang ni bila pakai cantik. Hari tu ada juga aku cuba satu dress ni, nampak cantik dipandang tapi bila aku try eh macam orang pregnant pula aku haha nasib baik aku tak terus beli. So make sure cuba dulu tau baru decide nak beli atau tak. Jangan risau sebab testing room disediakan.

Kalau tak silap aku D'Bundle Mania Asia City ini adalah cawangan ke-6 dari 7 cawangan yang bertempat di Sabindo, Inanam, Putatan, Beaufort dan Lok Kawi. Info lanjut boleh terus ke facebook fan page D'Bundle Mania.

thanks for reading!
with love ~ cik itah @ ramaramapendek

Comments

  1. Ala.. jauh nya di Sabah.. kalau dekat memang bestlah..

    ReplyDelete
  2. Patutla mcm pernh nmpk, d bfrt pun da tpi blm lgi pernh pigi.klau pndai pilih memg akan jumpa yg cntik n murah

    ReplyDelete
  3. Pakcik pun suka beli dan pakai pakaian bundle.

    ReplyDelete
  4. Banyak gile pakaian.. Dulu rajin jugak usha bundle ni..

    ReplyDelete
  5. Ini kalau dah masuk boleh berjam-jam terperangkap membelek tak sudah-sudah ni:)

    ReplyDelete
  6. busyra dulu kan masa study dekat uitm shah alam. selalu jalan2 ngn kawan gi pasar malam then singgah bundle. hehe

    ReplyDelete
  7. jauhnya lahai..tapi teringin sangat nak ke sabah bha

    ReplyDelete
  8. peminat barang bundle mst x tak lepaskan peluang.

    ReplyDelete
  9. Boleh jimat banyak ni... barang bundle pun byk yang cantik2..

    ReplyDelete