You are reading:
Kulit Wajah Berminyak Dan Kusam? Ini Rahsia Penjagaan Kulit Wajah Cik Itah - Nano White Fresh

Kulit Wajah Berminyak Dan Kusam? Ini Rahsia Penjagaan Kulit Wajah Cik Itah - Nano White Fresh

Posted on: Friday, November 18, 2016


nano white fresh


Kulit Wajah Berminyak Dan Kusam? Ini Rahsia Penjagaan Kulit Wajah Cik Itah - Nano White Fresh | Sejak dari dulu aku menghadapi masalah kulit wajah berminyak dan kusam so agak susah untuk aku dapatkan produk yang benar-benar sesuai untuk aku. Before this i use product from Safi but after a few month using it, i think Safi's product don't quite understand me i mean my skin. The is product is good, everything is good. Kulit wajah memang licin but still tak dapat kawal pengeluaran minyak pada wajah tu. FYI, wajah aku ni bukanlah jenis yang berjerawat dan sensitif. Aku cuma ada dua masalah ja dengan wajah iaitu masalah liang roma dan kulit berminyak.

My friend recommended me to use Nano White Fresh product tapi aku abaikan sampailah aku sendiri terbuka hati nak cuba. Setiap kali pergi Watson's, Nano White Fresh juga yang aku nampak. Dalam hati aku "haii benda ni macam nak suruh aku beli ja". Last2 aku beli hahaha. Kalaulah la produk ni macam manusia maybe dalam hati dia akan cakap "yes..Bingo!".

First, aku cuba foam cleanser but now aku dah bertukar ke gel cleanser. Second, aku beli pula anti dullness scrub and third, miracle mist. FYI, aku beli produk ni one by one sebab takut tak sesuai kan. But after a few month (about three month i guess), aku rasa produk Nano White Fresh memang sesuai untuk aku dan rasanya selepas ni aku kena beli dark spot corrector dan moisturiser lagi untuk lengkapkan kesemuanya.

One thing you must know about this product. Nano White Fresh is specially formulated for oily skin, it's contain Vitamin C, Tea Tree Oil and Sea Algae. So for those yang ada masalah kulit wajah berminyak macam aku, i recommend you to try this product. You'll love it!



Nano White Fresh Gel Cleanser
Fungsinya sama seperti Nano White Fresh Foam Cleanser. Gel pembersih dengan micro-beads membersihkan kotoran dan minyak dengan mendalam tanpa mengeringkan kulit. Kulit terasa bersih, segar dan berseri. Caranya macam biasa, basahkan muka, picit sedikit ke telapak tangan dan urutkan perlahan ke wajah. Selepas itu bilas. Korang pasti akan terasa perbezaannya.



Nano White Fresh Anti Dullness Scrub
Membuang sel-sel kulit mati, mengurangkan bintik hitam dan menghaluskan kulit so kulit akan terasa licin, sekata dan  lebih berseri. Caranya, cuci muka dengan Nano White Frest Foam Cleanser/Gel Cleanser terlebih dahulu. Urutkan ke wajah (dalam keadaan lembap) dengan hujung jari dalam pergerakan membulat. Gunakan sekali dua dalam seminggu. Hasilnya kulit akan terasa lebih licin.



Nano White Fresh Miracle Mist
Mengurangkan dan menghaluskan liang roma (pores), mencerahkan kulit, mengurangkan sebum (minyak berlebihan), mengurangkan jerawat, mengembalikan keseimbangan kulit dan menghidrasikan kulit agar kekal segar, bersih dan berseri. Spray ke wajah selepas mencuci dengan foam cleanser/gel cleanser atau gunakan bila-bila masa. Mesti akan terasa segar!


with love ~ Cik Itah @ ramaramapendek

Comments

  1. Klau memg produk ni sesuai dgn kulit baik still guna kan, sy x pernh lgi try ni produk

    ReplyDelete
  2. NANO WHITE NYA packaging giler comel2. tp liz nak cari yg utk prevent acne. kulit liz sensitif sgt ..

    ReplyDelete
  3. comel je packaging..sesuai dgn org yg menggunakan tu..comel..:)

    ReplyDelete
  4. Anak dara kakak pun guna ni Cik Itah
    Tapi tak secomel Cik Itah pulak..:)

    ReplyDelete
  5. comel la cik itah ni. tq cik itah sbb kenalkan pada smua produk ni. :)

    ReplyDelete
  6. Saya pun duk cari produk untuk kawal minyak kat muka ni. Boleh try jugak ni

    ReplyDelete
  7. Bagus jugak produk ni sis.. nti mo promote dgn adik ;)

    ReplyDelete
  8. produk baik untuk penjagaan kulit.

    ReplyDelete
  9. Kulit akak pun berminyak.. mcm nk cuba juga la..

    ReplyDelete
  10. produk yang baik...pemilihan produk mengikut kulit muka lebih baik jadi kena faham penerangan setiap produk...

    terima kasih atas perkongsian...

    ReplyDelete
  11. Patutlah kulit cik itah nampak berseri je

    ReplyDelete
  12. Makin comel lah cik itah kita pasni :D

    ReplyDelete
  13. hoho, nano ni pun pndai kn, tukr packaging comei gini, mmg geram mta tgk..

    ReplyDelete